ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИЯ НА ОБЛЕКЛА, ОБУВКИ И АКСЕСОАРИ
Всички продукти, предлагани в магазини SPORT DEPOT, онлайн на sportdepot.bg и в мобилното приложение SPORT DEPOT са с 2 години гаранция за фабрични дефекти, считано от датата на закупуване.
Съхраняването на касовата бележка или фактура е важно, тъй като те представляват доказателство за покупка и са необходими при предявяване на рекламация съгласно действащото законодателство.
SPORT DEPOT носи отговорност за всяка липса на съответствие на стоката с договора за продажба, която е налице към момента на покупката.
При установено несъответствие на стоката в гаранционният срок имаш право да подадеш рекламация, с която да поискаш:
- безплатен ремонт на стоката
- замяна с нов продукт
- възстановяване на заплатената сума (Gift Card)
Имай предвид, че гаранцията e обвързана с гаранционни условия, които ако не са спазени гаранцията ще отпадне. С тази информация може да се запознаете в раздел „При какви условия нямам основание за предявяване на рекламация?”
Можеш да предявиш рекламацията си във всеки търговски обект на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Банско и Кърджали, Казанлък (пълен списък на магазините).
Физически магазин:
Необходимо е да предоставиш касова бележка или фактура. В твое присъствие ще бъде попълнен електронен регистър за рекламация, след което ще получиш разписка, която трябва да пазиш до приключване на случая.
Комисия по рекламациите на SPORT DEPOT ще извърши проверка дали гаранцията покрива предявената претенция. Законовият срокът за обработка на рекламацията е до 30 дни. През този период ще бъдеш уведомен за статуса ѝ чрез SMS или телефонно обаждане.
След това можеш да посетиш магазина, в който е била предявена рекламацията. Задължително е да представиш издадената разписка, без която случаят не може да бъде финализиран. Ако рекламацията е основателна, продуктът може да бъде:
- ремонтиран
- заменен
- или ще бъде възстановена заплатената сума (Gift Card)
SPORT DEPOT си запазва правото да откаже рекламация, когато при проверка се установи, че случаят не попада в обхвата на гаранция ни. В такъв случай стоката ще бъде върната на клиента в магазина, в които е предявена рекламацията, придружена с констативен протокол за отказ.
Дистанционно:
Като изпратиш артикулите за наша сметка чрез SPEEDY или ECONT на адрес:
гр. София 1766,
ул. Васил Радославов 6, Бизнес парк–София,
сграда Спорт Депо, за отдел „Рекламация“.
Приложи касовата бележка или фактурата в пратката, а на гърба й или на отделен лист посочи причината за рекламацията. Пратката трябва да бъде в допълнителен плик освен оригиналната опаковка на артикула.
Комисия по рекламациите на SPORT DEPOT ще извърши проверка дали гаранцията покрива предявената претенция. Законовият срокът за обработка на рекламацията е до 30 дни. През този период ще бъдеш уведомен за статуса ѝ чрез телефонно обаждане. Ако претенцията ти е уважена, наш колега ще се свърже с теб, за да се уточни какво желаеш да бъде направено от следните опции:
- ремонтиран
- заменен
- или ще бъде възстановена заплатената сума
SPORT DEPOT си запазва правото да откаже рекламация, когато при проверка се установи, че случаят не попада в обхвата на законовата гаранция. В такъв случай стоката ще бъде върната за сметка на клиента, придружена с констативен протокол и становище за отказ.
НЯМАШ ОСНОВАНИЕ ЗА ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ ПРИ:
- Дефекти, причинени от интензивно и естествено износване на продукта.
- Увреждания следствие на неправилна поддръжка.
- Механични увреждания (протривания, външна намеса/досег от твърди предмети и настилки, интензивно/прекомерно прегъване и други).
- Неправилно подбран размер или модел на обувката (размерните таблици в сайта са ориентировъчни и са предоставени от производителя).
- Суха, напукана и избеляла кожа вследствие на липса или неправилна грижа за обувките.
- Нарушена функция на мембраната поради неправилна поддръжка.
- Пропускане на вода при артикули без водоустойчива мембрана.
- След самостоятелно нанесени поправки.
- Използване на продукта не по предназначение или неправилно.
- Изпиране на обувки в перална машина и изпиране с неподходящи препарати и омекотител.
- Деформации и разлепвани, възникнали при сушене на обувки до печки, радиатори, в сушилни или на пряка слънчева светлина.
- Деформации и увреждания причинени от въздействието на пряка слънчева светлина.
- Използване на 2 броя стелки, което намалява обема на обувката и причинява търкане на пръстите в мембраната и води до нейното протъркване.
- Триене на тъканите, при което е възможно да се получи изнищване на влакна и протривания, но това не се счита за производствен дефект.
- Неправилно изпиране, избледняване поради детергенти и неспазване на указаната за съответния продукт процедура за сушене, неправилно изпиране и сушене на артикули с естествен пух и др.
- Избледняване на цветовете следствие на продължително излагане на пряка слънчева светлина
- Неправилна температура на гладене.
Подробна информация за грижа и поддръжка на продуктите можете да намерите в раздела „Грижа за продуктите“.
След проява на дефект пуснете рекламация в най-кратък срок. Ако продължите на експлоатирате артикула и се проявят нови увреждания, то те може да се приемат, като не фабрични дефекти причинени от неправилна употреба, липса на поддръжка или механични увреждания, за които търговецът не носи отговорност.
Спорт Депо не носи отговорност при предявяване на рекламация на артикули, които са влажни или мокри.