Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Условия за връщане

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА И МАГАЗИНИТЕ НА SPORT DEPOT

1. Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през сайта на SPORT DEPOT

• Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си. 

1.1 Клиентът има право да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката, но САМО на място в наш магазин, за артикул наличен в този магазин. В този случай е необходимо:

- да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Созопол и Хасково. Пълен списък на нашите магазини: виж тук

 2. Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули Безплатното връщане важи за дрехи, обувки и аксесоари. SPORT DEPOT възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.
 
• БЕЗПЛАТНО Е ВРЪЩАНЕТО НА: дрехи, обувки и аксесоари Раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила. Връщането за сметка на SPORT DEPOT става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.
• Транспортните разходи за връщане на фитнес уреди, велосипеди, тежко и/или обемно фитнес, спортно и туристическо оборудване е за сметка на КЛИЕНТА, освен в случаите когато:
-получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
-грешката е настъпила в резултат на наша вина;
 

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от SPORT DEPOT електронен адрес за кореспонденция в срок от 30 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.

2.1.2. Стоката НЕ трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от SPORT DEPOT – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!!!

2.1.4 Когато връщането на продукт е за сметка на SPORT DEPOT, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.2. Клиентът има право да върне получените артикули във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Созопол и Хасково. Връщането на артикулите и възстановяването на сумата се допуска при спазени условия от т.2.1.2.

3. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини SPORT DEPOT

• Закупена на място в магазин стока без дефект не подлежи на връщане, а само на замяна! Замяна на стоката може да се извърши в 30-дневен срок от датата на закупуване.
 
3.1. Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена. 
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
 
3.2. Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сума под формата на ваучер (GIFT CARD).
• Препоръки: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали избраният от Вас модел и размер са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.
 
4. Опции за замяна/връщане на поръчки Click&Collect с адрес на доставка магазин на SPORT DEPOT
 
4.1. При онлайн заплащане на поръчка Click & Collect (заплащане през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)
    • Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули и да заяви връщане на сумата по платежното средство, с което е извършено плащането.
    • Клиентът има право да направи замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.), на място в магазин.
    • Клиентът има право да направи замяна на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата), на място в магазин.

5. Връщане на суми

5.1. Връщане на суми, платени с карта.
- При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането след попълнена онлайн форма за заявка - тук.

- Ако по някаква причина връщането по карта не е успешно, клиентът ще бъде уведомен допълнително, за да предостави банкова сметка на негово име, по която да бъде възстановена сумата.

5.2. Връщане на суми, платени с наложен платеж.

5.2.1. В магазин на SPORT DEPOT.
- Връщането на суми, платени с наложен платеж, може да се извърши във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Созопол и Хасково. Пълен списък на нашите магазини: виж тук
- SPORT DEPOT си запазва правото да откаже или забави връщането на сума в магазина в случай на недостатъчна касова наличност към дадения момент.*
* Препоръка: Желателно е клиентите, които желаят да върнат продукт в магазин на SPORT DEPOT, да посетят магазина в следобедните часове на деня.

5.2.2. По банкова сметка или пощенски запис.
- Връщането на платени с наложен платеж суми се извършва след попълнена онлайн форма за заявка или на посочения от SPORT DEPOT електронен адрес за кореспонденция - тук. Заявката трябва да съдържа трите имена по лична карта, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис, като е необходимо трите имена по лична карта, точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

5.3. Връщане на суми при пълно/частично използване на онлайн подаръчен ваучер или гифт карта.
 
5.3.1. Когато поръчката е изцяло заплатена с ваучер, сумата за върнатия продукт/продукти се възстановява под формата на ваучер за сайта.
5.3.2. Когато поръчката е заплатена частично с ваучер, в зависимост от броя на върнатите артикули и доплатената сума са възможни следните варианти:
- При стойност на ваучера, равна или надвишаваща стойността на върнатия продукт/продукти стойността, се възстановява под формата на ваучер.
- При стойност на използвания ваучер, по-малка от стойността на върнатия продукт/продукти, се възстановява стойността на ваучера, а доплатената сума се възстановява съгласно начина на заплащане на поръчката:
• при доплащане на поръчката с дебитна/кредитна карта доплатената сума за връщане се възстановява по платежното средство, с което е извършено плащането. При необходимост от допълнителни данни за банкова сметка, тя ще бъде поискана допълнително от клиента.
• при доплащане на поръчката в брой доплатената сума за връщане може да бъде възстановена по посочена от клиента банкова сметка на негово име или с пощенски запис.
 
6. Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж.
 
- Съгласно разпоредбите на ЗЗП SPORT DEPOT възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която SPORT DEPOT физически е получило върнатата от клиента стока).
- SPORT DEPOT не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.
 

7. Електронни формуляри за подмяна или за връщане на суми може да попълните тук:

Уважаеми клиенти, поради усложнената обстановка на работа в извънредната епидемична обстановка отпада възможността за "Замяна на продукт", считано от 16.04.2020 г. Клиентът има опция за връщане на стоката срещу възстановяване на заплатената сума, а при желание за нов продукт трябва да направи нова поръчка през сайта ни. Остава в сила възможността за замяна на продукт на място в магазин при досегашните условия.

 

Преди да попълните формуляра "Възстановяване на сума"! Моля, изпратете Вашата пратка към нас на адрес:
гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин