Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през мобилното приложение, сайта и магазините на SPORT DEPOT


1. Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през мобилното приложение и сайта на SPORT DEPOT

  • Имаш право да откажеш получаването на заявената от теб за покупка стока, без да дължиш обезщетение или неустойка и без да посочваш причина за отказа си.

1.1. Замяна на размер или артикул

Имаш право да замениш размера или артикула, който е част от първоначалната ти поръчка, в срок до 30 дни от получаването ѝ. Подмяната може да се извърши само на място в магазин на SPORT DEPOT и само за артикул, наличен в този магазин.

Важно:

  • Подмяната може да се извърши във всеки магазин на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско. Пълен списък на нашите магазини.
  • Ако към даден артикул си получил подарък и решиш да върнеш или замениш продукта в наш магазин (с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Банско и Боровец), следват следните условия:
    • Ако заменяш продукта за същия модел в друг размер или цвят, запазваш подаръка.
    • Ако продуктът го замениш за друг артикул на същата или по-висока стойност (доплащаш разликата), при условие че този друг артикул се предлага с подарък, запазваш и подаръка.
    • Ако заменяш продукта за друг артикул на същата или по-висока стойност (доплащаш разликата), но този артикул не се предлага с подарък, трябва да върнеш подаръка.
    • Ако не върнеш подаръка или той е в лошо състояние, трябва да платиш стойността му.

1.2. Връщане на получени по онлайн поръчка артикули

Имаш право да върнеш получените по онлайн поръчка артикули в срок от 30 дни, без да посочваш причина и без да дължиш обезщетение или неустойка. Безплатното връщане важи само за дрехи, обувки и аксесоари. SPORT DEPOT възстановява всички суми, получени от теб, включително разходите за доставка.

  • Безплатно връщане се предлага за:
    • дрехи,
    • обувки,
    • аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила).

Важни условия:

  • Връщането е за сметка на SPORT DEPOT.
  • Задължително е използването на куриерски фирми СПИДИ, ЕКОНТ, ЕВРОПЪТ или услугата BOX NOW.
  • Не е позволено използването на произволно избран куриер.

Връщане на фитнес уреди, велосипеди и тежко/обемно спортно и туристическо оборудване:

  • Транспортните разходи са за твоя сметка.
  • Изключение: ако стоката не съответства на поръчката или грешката е по вина на SPORT DEPOT – в тези случаи транспортът е за сметка на SPORT DEPOT.

1.2.1. Адрес за връщане на стоки:

гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин.

Условия за връщане:

  • Пратката задължително трябва да бъде придружена от попълнен формуляр за връщане.

Формулярът е изпратен на хартиен носител. Провери дали разполагаш с него. Ако липсва или е изгубен, можеш да изтеглиш електронната версия на формуляра. При нужда от съдействие, свържи се с нас на телефон 0701 90009 или имейл [email protected].

  • Стоката трябва да бъде:
    • неизползвана,
    • в добър търговски вид,
    • с оригинална опаковка и етикети,
    • придружена от оригиналните документи (фактура и гаранционна карта, ако е издадена такава).
  • Пратката трябва да бъде:
    • придружена от попълнен формуляр за връщане,
    • опакована в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и др.),
    • без залепени материали (тиксо, товарителници и др.) върху оригиналната опаковка (кутия или плик).
  • Когато връщането е за сметка на SPORT DEPOT, то трябва да се извърши задължително с куриерските фирми СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а за дрехи, обувки и аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове, ръкавици, колани и очила) – и с услугата BOX NOW. Не е разрешено използването на произволно избран куриер.

1.2.2. Връщане в магазин:

  • Можеш да върнеш получените артикули във всеки магазин на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско.

Връщането и възстановяването на сумата се допуска при спазване на всички гореописани условия.

Важно:

Ако при покупката си получил подарък, при връщане на основния продукт трябва да върнеш и подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е в компрометирано състояние, при възстановяване на сумата за продукта ще бъде удържана стойността на подаръка.


2. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини SPORT DEPOT

  • Стока, закупена на място в магазин и без дефект, не подлежи на връщане, а само на замяна.
  • Замяна може да се направи в срок до 30 дни от датата на покупката.

2.1. Изисквания към стоката при замяна:

  • Трябва да предоставиш документа за покупка.
  • Стоката трябва да бъде в добър търговски вид.
  • Стоката трябва да има всички етикети, с които е закупена.
  • Стоката трябва да бъде в оригиналната опаковка, която не трябва да има никакви увреждания.

2.2. Опции за замяна:

  • Замяна за същия модел артикул (например друг размер или цвят).
  • Замяна за друг артикул със същата или по-висока стойност (като доплащаш разликата).
  • Възстановяване на заплатената сума под формата на ваучер (GIFT CARD).

Препоръка:

При покупка на обувки, препоръчваме да ги обуеш вкъщи и да ги носиш за 15-20 минути. Това ще ти помогне да прецениш дали избраният модел и размер са подходящи, като запазиш търговския вид на обувките за евентуална замяна.

2.3. Условия за подаръци, получени при покупка:

  • Ако при покупката си получил подарък и решиш да върнеш или замениш продукта (в магазин, с изключение на Сливен, Кърджали, Казанлък, Банско и Боровец), важат следните условия:
    • Ако продуктът се заменя за същия модел (друг размер или цвят), запазваш подаръка.
    • Ако продуктът се заменя за друг артикул със същата или по-висока стойност (като доплащаш разликата) и този артикул се предлага със същия подарък, запазваш подаръка.
    • Ако продуктът се заменя за друг артикул на същата или по-висока стойност, но към него не се предлага същият подарък, трябва да върнеш подаръка.
    • Ако подаръкът не бъде върнат или е в компрометирано състояние, заплащаш стойността на подаръка.
  • При възстановяване на сумата под формата на GIFT карта, трябва да върнеш подаръка. Ако не го върнеш или е в компрометирано състояние, стойността на подаръка ще бъде удържана от възстановената сума.

3. При онлайн плащане на поръчка Click&Collect

(когато плащането е извършено през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)

  • Имаш право в срок до 30 дни, без да дължиш обезщетение или неустойка и без да посочваш причина, да върнеш получените артикули.
  • Сумата за върнатите артикули може да бъде възстановена:
    • на място в магазина (в брой на каса)
    • или чрез превод по платежното средство, с което е извършено плащането.
  • Имаш право да извършиш замяна за същия модел артикул (например друг размер или цвят) на място в магазина.
  • Имаш право да замениш артикула за друг със същата или по-висока стойност (като доплатиш разликата) на място в магазина.

4. Връщане на суми

Ако онлайн поръчката е платена в брой или с карта, можеш да върнеш артикула във физически магазин на SPORT DEPOT и да получиш парите си веднага на касата.

Ако поръчката е платена частично или изцяло с ваучер, стойността на ваучера ще бъде възстановена под формата на нов ваучер. Останалата сума можеш да получиш в брой на касата.

Връщането на суми може да се извърши във всички магазини на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско. Пълен списък на нашите магазини.

Ако в момента на посещение в магазина няма достатъчна касова наличност, е възможно да не можем да върнем сумата в брой веднага. Затова препоръчваме да посетиш магазина в следобедните часове.

4.1. Връщане по карта или банкова сметка

  • Ако си платил с банкова карта, можеш да получиш сумата обратно по същата карта чрез кредитна транзакция, след като попълниш формуляр за връщане.

Ако по някаква причина връщането не е успешно, ще те уведомим, за да предоставиш банкова сметка на твое име за възстановяване на сумата.

  • Ако си платил на куриера при доставката, можеш да получиш сумата по твоя банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.

Заявката трябва да съдържа:

    • трите ти имена по лична карта;
    • банкова сметка, на която да бъде преведена сумата.
  • Ако предпочиташ, можеш да получиш сумата с пощенски запис.

За целта трябва да попълниш формуляр за връщане, като предоставиш:

    • трите ти имена по лична карта;
    • точен адрес (град, пощенски код, улица/блок).
  • Ако желаеш, можем да възстановим сумата за върнатите продукти под формата на ваучер за онлайн пазаруване в нашия магазин. Ваучерът ще бъде изпратен на имейла, с който е направена поръчката. Тази опция трябва да бъде изрично посочена във формуляра за връщане.

4.2. Връщане на суми при използване на ваучер или GIFT карта

  • Ако цялата сума на поръчката е платена с ваучер, при връщане на продукти сумата ще бъде възстановена под формата на ваучер.
  • Ако стойността на ваучера е по-голяма от стойността на върнатите продукти, сумата се възстановява под формата на ваучер.
  • Ако стойността на ваучера е по-малка, се възстановява стойността на ваучера, а останалата сума се възстановява по начина, по който е направено плащането:
    • при плащане с карта – по същата карта;
    • при плащане в брой – по посочена от клиента банкова сметка или с пощенски запис.

5. Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж

  • Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), SPORT DEPOT възстановява платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която си упражнил правото си на връщане.
  • Началната дата за този срок е датата, на която SPORT DEPOT е получил върнатата стока.
  • SPORT DEPOT не носи отговорност за:
    • неправилно попълнени данни по време на регистрация или във формулярите за връщане,
    • забавяния, причинени от куриерските фирми, които могат да доведат до удължаване на срока за възстановяване или до други неудобства за теб.

6. Формуляр за връщане

Можете да изтеглите формуляра за връщане в PDF формат от линка по-долу.

Важно:

  • Не предлагаме услугата „Замяна на продукт“ при онлайн поръчка чрез куриер.
  • Можеш да върнеш стоката и да получиш обратно заплатената сума.
  • Ако желаеш да закупиш нов продукт, трябва да направиш нова поръчка през сайта ни или мобилното ни приложение.
  • Предлагаме възможност за замяна на продукт по онлайн поръчка на място в магазин – но само за продукт, който е наличен в съответния магазин.

7. Услуга „Преглед“ при получаване на пратка с Еконт

При получаване на пратка с Еконт, можеш да използваш услугата „Преглед“.

Тази услуга важи както за пратки, доставени до офис на Еконт, така и за доставки до адрес.

С услугата „Преглед“ имаш възможност да отвориш и разгледаш съдържанието на пратката (без да го пробваш) за срок до 15 минути.

При разрешен „Преглед“ служителят на Еконт отваря пратката в твоето присъствие, за да се увериш, че съдържанието отговаря на заявеното и че няма дефекти. Пробване или тестване на продукта не е разрешено.

Важни условия:

  • Преди да прегледаш пратката, трябва да заплатиш таксата за обратна доставка (ако върнеш пратката).
  • Ако приемеш пратката след прегледа, служителят на Еконт ще ти възстанови сумата за обратната доставка.
  • Ако откажеш да приемеш пратката след прегледа, транспортните разходи за връщането остават за твоя сметка.

Изключения:

В следните случаи транспортните разходи за връщането са за сметка на SPORT DEPOT:

  • получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
  • грешката е по вина на SPORT DEPOT (например: объркан размер, цвят или артикул).

В тези случаи SPORT DEPOT ще възстанови и разходите за обратната доставка, след като върнатата стока бъде получена обратно в търговски вид.

Ако имаш нужда от помощ или съдействие, можеш да се свържеш с нас на телефон 0701 90009 или на [email protected].

Моля, изпрати твоята пратка към нас на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин.