Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Условия за връщане

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА И МАГАЗИНИТЕ НА SPORT DEPOT

Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през сайта на SPORT DEPOT

• Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си. 

1. Клиентът има право да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на получаване на поръчката, но САМО на място в наш магазин, за артикул, наличен в този магазин. В този случай е необходимо:

- да направи подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка, във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Кърджали, Боровец, Банско. Пълен списък на нашите магазини: виж тук

Ако към даден артикул клиентът получи подарък и ако реши да върне или замени продукта в наш магазин с изключение на магазините в Кърджали, Сливен, Банско и Боровец, за друг от същия модел, но в друг размер или цвят, запазва подаръка. Ако замяната е за друг продукт на същата или по-висока стойност (в този случай клиентът доплаща разликата), към който се предлага същият подарък, запазва подаръка. Ако замяната е за друг артикул, наличен в същия магазин на същата или по-висока стойност (в този случай клиентът доплаща разликата), към който не се предлага същият подарък, то връща подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е компрометиран, то стойността му трябва да бъде заплатена от клиента.

 2. Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените по онлайн поръчка артикули Безплатното връщане важи за дрехи, обувки и аксесоари. SPORT DEPOT възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.
 
• БЕЗПЛАТНО Е ВРЪЩАНЕТО НА: дрехи, обувки и аксесоари Раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила. Връщането за сметка на SPORT DEPOT става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ, ЕВРОПЪТ или чрез услугата BOX NOW, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.
• Транспортните разходи за връщане на фитнес уреди, велосипеди, тежко и/или обемно фитнес, спортно и туристическо оборудване е за сметка на КЛИЕНТА, освен в случаите когато:
-получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
-грешката е настъпила в резултат на наша вина;
 

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Пратката със стоките, които връщате, трябва да бъде придружена от попълнен формуляр за връщане. За ваше улеснение сме ви изпратили формуляра на хартиен носител. Проверете дали разполагате с него. Ако такъв липсва или сте го изгубили, то можете да го изтеглите от линка по-долу. Ако имате нужда от помощ или съдействие, можете да се свържете с нас на клиентския номер 0701 90009 или на [email protected].

2.1.2. Стоката НЕ трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от SPORT DEPOT – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде придружена от попълнения формуляр за връщане и да е пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!!!

2.1.4 Когато връщането на продукт е за сметка на SPORT DEPOT, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а за дрехи, обувки и аксесоари  Раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила - и с услугата BOX NOW, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.2. Клиентът има право да върне получените артикули във всеки един от магазините на SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Кърджали. Връщането на артикулите и възстановяването на сумата се допуска при спазени условия от т.2.1.2.

!Ако към даден артикул клиентът получи и подарък и ако реши да върне продукта, трябва да върне и подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е компрометиран, то при възстановяването на сумата за върнатия продукт ще бъде удържана стойността на подаръка.

3. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини SPORT DEPOT

• Закупена на място в магазин стока без дефект не подлежи на връщане, а само на замяна! Замяна на стоката може да се извърши в 30-дневен срок от датата на закупуване.
 
3.1. Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена. 
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
 
3.2. Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сума под формата на ваучер (GIFT CARD).
• Препоръки: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали избраният от Вас модел и размер са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.

Ако към даден артикул клиентът получи подарък и ако реши да върне или замени продукта в наш магазин с изключение на магазините в Кърджали, Сливен, Банско и Боровец, за друг от същия модел, но в друг размер или цвят, запазва подаръка. Ако замяната е за друг продукт на същата или по-висока стойност (в този случай клиентът доплаща разликата), към който се предлага същият подарък, запазва подаръка. Ако замяната е за друг артикул, наличен в същия магазин на същата или по-висока стойност (в този случай клиентът доплаща разликата), към който не се предлага същият подарък, то връща подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е компрометиран, то стойността му трябва да бъде заплатена от клиента.

Ако на клиента се възстановява сумата за продукта под формата на GIFT карта, то връща подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е компрометиран, то при възстановяване на сумата ще бъде удържана стойността на подаръка.

 
4. Опции за замяна/връщане на поръчки Click&Collect с адрес на доставка магазин на SPORT DEPOT
 
4.1. При онлайн заплащане на поръчка Click & Collect (заплащане през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)
    • Клиентът има право в срок от 30 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули и сумата за тях да му бъде възстановена на място на касата на магазина или да заяви връщане на сумата по платежното средство, с което е извършено плащането.
    • Клиентът има право да направи замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.), на място в магазин.
    • Клиентът има право да направи замяна на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата), на място в магазин.

 

5. Връщане на суми 

5.1. Ако онлайн поръчката ти е заплатена „в брой“ или „с карта“, можеш да върнеш артикула във физически магазин SPORT DEPOT и да си получиш парите веднага на касата на магазина. Ако поръчката ти е заплатена частично или напълно с ваучер, неговата стойност ще бъде възстановена отново под формата на ваучер, а останалото можеш да получиш на касата в магазина.

Сумата може да ти бъде върната във всеки магазин SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско и Кърджали. Пълен списък на нашите магазини: виж тук

Желателно е клиентите, които искат да върнат продукт в магазин SPORT DEPOT, да го посетят в следобедните часове на деня, за да получат заплатената от тях сума.

5.2. Връщане по карта или банкова сметка

5.2.1. Ако си платил с банкова карта и желаеш, връщането на сумата може да бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането, след като си попълнил формуляр за връщане.

Ако по някаква причина връщането на сумата по карта не е успешно, ще бъдеш уведомен допълнително, за да предоставиш банкова сметка на свое име, по която да бъде възстановена сумата.

5.2.2. Ако си платил на куриера при получаване на доставката, сумата също може да ти бъде върната по банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.

Заявката трябва да съдържа:
- трите имена по лична карта;
- лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената сума за стоката.

5.2.3. С пощенски запис
Ако желаеш, сумата може да ти бъде върната и с пощенски запис

За връщане на сумата с пощенски запис е необходимо да се попълни формулярът за връщане, като се изискват следните данни:
- трите имена по лична карта;
- точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

 

5.2.4. С онлайн ваучер

Ако желаеш и посочиш изрично във формуляра за връщане, можем да ти възстановим сумата за върнат продукт или продукти по онлайн поръчка под формата на ваучер за пазаруване в нашия интернет магазин. Той ще бъде изпратен на имейла, с който е направена поръчката.

 

5.3. Връщане на суми при пълно/частично използване на онлайн подаръчен ваучер или гифт карта.
 
5.3.1. Когато поръчката е изцяло заплатена с ваучер, сумата за върнатия продукт/продукти се възстановява под формата на ваучер за сайта.
5.3.2. Когато поръчката е заплатена частично с ваучер, в зависимост от броя на върнатите артикули и доплатената сума са възможни следните варианти:
- При стойност на ваучера, равна или надвишаваща стойността на върнатия продукт/продукти стойността, се възстановява под формата на ваучер.
- При стойност на използвания ваучер, по-малка от стойността на върнатия продукт/продукти, се възстановява стойността на ваучера, а доплатената сума се възстановява съгласно начина на заплащане на поръчката:
• при доплащане на поръчката с дебитна/кредитна карта доплатената сума за връщане се възстановява по платежното средство, с което е извършено плащането. При необходимост от допълнителни данни за банкова сметка, тя ще бъде поискана допълнително от клиента.
• при доплащане на поръчката в брой доплатената сума за връщане може да бъде възстановена по посочена от клиента банкова сметка на негово име или с пощенски запис.
 
6. Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж.
 

- Съгласно разпоредбите на ЗЗП SPORT DEPOT възстановява на клиента платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката (за начална дата се счита датата, на която SPORT DEPOT физически е получило върнатата от клиента стока).
- SPORT DEPOT не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми или забавяния от страна на куриерските фирми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.

 

7. Формуляр за връщане в pdf-формат можете да изтеглите от линка по-долу.

Уважаеми клиенти, не предлагаме услугата "Замяна на продукт" по онлайн поръчка чрез куриер. Имате възможността да върнете стоката срещу възстановяване на заплатената сума, а при желание за нов продукт трябва да направи нова поръчка през сайта ни. Има възможност за замяна на продукт по онлайн поръчка на място в магазин за продукт, наличен в съответния магазин.

 

 

8. Повече за опцията ПРЕГЛЕД И ТЕСТ, може да разберете от бутона долу.

Ако имате нужда от помощ или съдействие, можете да се свържете с нас на телефон 0701 90009 или на [email protected].

Моля, изпратете Вашата пратка към нас на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин