1. Условия за връщане на стока по онлайн поръчка през мобилното приложение и сайта на SPORT DEPOT
- Имаш право да откажеш получаването на заявената от теб за покупка стока, без да дължиш обезщетение или неустойка и без да посочваш причина за отказа си.
1.1. Замяна на размер или артикул
Имаш право да замениш размера или артикула, който е част от първоначалната ти поръчка, в срок до 30 дни от получаването ѝ. Подмяната може да се извърши само на място в магазин на SPORT DEPOT и само за артикул, наличен в този магазин.
Важно:
- Подмяната може да се извърши във всеки магазин на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско. Пълен списък на нашите магазини.
- Ако към даден артикул си получил подарък и решиш да върнеш или замениш продукта в наш магазин (с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Банско и Боровец), следват следните условия:
- Ако заменяш продукта за същия модел в друг размер или цвят, запазваш подаръка.
- Ако продуктът го замениш за друг артикул на същата или по-висока стойност (доплащаш разликата), при условие че този друг артикул се предлага с подарък, запазваш и подаръка.
- Ако заменяш продукта за друг артикул на същата или по-висока стойност (доплащаш разликата), но този артикул не се предлага с подарък, трябва да върнеш подаръка.
- Ако не върнеш подаръка или той е в лошо състояние, трябва да платиш стойността му.
1.2. Връщане на получени по онлайн поръчка артикули
Имаш право да върнеш получените по онлайн поръчка артикули в срок от 30 дни, без да посочваш причина и без да дължиш обезщетение или неустойка. Безплатното връщане важи само за дрехи, обувки и аксесоари. SPORT DEPOT възстановява всички суми, получени от теб, включително разходите за доставка.
- Безплатно връщане се предлага за:
- дрехи,
- обувки,
- аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, колани и очила).
Важни условия:
- Връщането е за сметка на SPORT DEPOT.
- Задължително е използването на куриерски фирми СПИДИ, ЕКОНТ, ЕВРОПЪТ или услугата BOX NOW.
- Не е позволено използването на произволно избран куриер.
Връщане на фитнес уреди, велосипеди и тежко/обемно спортно и туристическо оборудване:
- Транспортните разходи са за твоя сметка.
- Изключение: ако стоката не съответства на поръчката или грешката е по вина на SPORT DEPOT – в тези случаи транспортът е за сметка на SPORT DEPOT.
1.2.1. Адрес за връщане на стоки:
гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин.
Условия за връщане:
- Пратката задължително трябва да бъде придружена от попълнен формуляр за връщане.
Формулярът е изпратен на хартиен носител. Провери дали разполагаш с него. Ако липсва или е изгубен, можеш да изтеглиш електронната версия на формуляра. При нужда от съдействие, свържи се с нас на телефон 0701 90009 или имейл [email protected].
- Стоката трябва да бъде:
- неизползвана,
- в добър търговски вид,
- с оригинална опаковка и етикети,
- придружена от оригиналните документи (фактура и гаранционна карта, ако е издадена такава).
- Пратката трябва да бъде:
- придружена от попълнен формуляр за връщане,
- опакована в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и др.),
- без залепени материали (тиксо, товарителници и др.) върху оригиналната опаковка (кутия или плик).
- Когато връщането е за сметка на SPORT DEPOT, то трябва да се извърши задължително с куриерските фирми СПИДИ, ЕКОНТ или ЕВРОПЪТ, а за дрехи, обувки и аксесоари (раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове, ръкавици, колани и очила) – и с услугата BOX NOW. Не е разрешено използването на произволно избран куриер.
1.2.2. Връщане в магазин:
- Можеш да върнеш получените артикули във всеки магазин на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско.
Връщането и възстановяването на сумата се допуска при спазване на всички гореописани условия.
Важно:
Ако при покупката си получил подарък, при връщане на основния продукт трябва да върнеш и подаръка. Ако подаръкът не бъде върнат или е в компрометирано състояние, при възстановяване на сумата за продукта ще бъде удържана стойността на подаръка.
2. Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини SPORT DEPOT
- Стока, закупена на място в магазин и без дефект, не подлежи на връщане, а само на замяна.
- Замяна може да се направи в срок до 30 дни от датата на покупката.
2.1. Изисквания към стоката при замяна:
- Трябва да предоставиш документа за покупка.
- Стоката трябва да бъде в добър търговски вид.
- Стоката трябва да има всички етикети, с които е закупена.
- Стоката трябва да бъде в оригиналната опаковка, която не трябва да има никакви увреждания.
2.2. Опции за замяна:
- Замяна за същия модел артикул (например друг размер или цвят).
- Замяна за друг артикул със същата или по-висока стойност (като доплащаш разликата).
- Възстановяване на заплатената сума под формата на ваучер (GIFT CARD).
Препоръка:
При покупка на обувки, препоръчваме да ги обуеш вкъщи и да ги носиш за 15-20 минути. Това ще ти помогне да прецениш дали избраният модел и размер са подходящи, като запазиш търговския вид на обувките за евентуална замяна.
2.3. Условия за подаръци, получени при покупка:
- Ако при покупката си получил подарък и решиш да върнеш или замениш продукта (в магазин, с изключение на Сливен, Кърджали, Казанлък, Банско и Боровец), важат следните условия:
- Ако продуктът се заменя за същия модел (друг размер или цвят), запазваш подаръка.
- Ако продуктът се заменя за друг артикул със същата или по-висока стойност (като доплащаш разликата) и този артикул се предлага със същия подарък, запазваш подаръка.
- Ако продуктът се заменя за друг артикул на същата или по-висока стойност, но към него не се предлага същият подарък, трябва да върнеш подаръка.
- Ако подаръкът не бъде върнат или е в компрометирано състояние, заплащаш стойността на подаръка.
- При възстановяване на сумата под формата на GIFT карта, трябва да върнеш подаръка. Ако не го върнеш или е в компрометирано състояние, стойността на подаръка ще бъде удържана от възстановената сума.
3. При онлайн плащане на поръчка Click&Collect
(когато плащането е извършено през сайта с дебитна/кредитна карта или банков превод)
- Имаш право в срок до 30 дни, без да дължиш обезщетение или неустойка и без да посочваш причина, да върнеш получените артикули.
- Сумата за върнатите артикули може да бъде възстановена:
- на място в магазина (в брой на каса)
- или чрез превод по платежното средство, с което е извършено плащането.
- Имаш право да извършиш замяна за същия модел артикул (например друг размер или цвят) на място в магазина.
- Имаш право да замениш артикула за друг със същата или по-висока стойност (като доплатиш разликата) на място в магазина.
4. Връщане на суми
Ако онлайн поръчката е платена в брой или с карта, можеш да върнеш артикула във физически магазин на SPORT DEPOT и да получиш парите си веднага на касата.
Ако поръчката е платена частично или изцяло с ваучер, стойността на ваучера ще бъде възстановена под формата на нов ваучер. Останалата сума можеш да получиш в брой на касата.
Връщането на суми може да се извърши във всички магазини на SPORT DEPOT, с изключение на магазините в Сливен, Кърджали, Казанлък, Боровец и Банско. Пълен списък на нашите магазини.
Ако в момента на посещение в магазина няма достатъчна касова наличност, е възможно да не можем да върнем сумата в брой веднага. Затова препоръчваме да посетиш магазина в следобедните часове.
4.1. Връщане по карта или банкова сметка
- Ако си платил с банкова карта, можеш да получиш сумата обратно по същата карта чрез кредитна транзакция, след като попълниш формуляр за връщане.
Ако по някаква причина връщането не е успешно, ще те уведомим, за да предоставиш банкова сметка на твое име за възстановяване на сумата.
- Ако си платил на куриера при доставката, можеш да получиш сумата по твоя банкова сметка след попълнен формуляр за връщане.
Заявката трябва да съдържа:
- трите ти имена по лична карта;
- банкова сметка, на която да бъде преведена сумата.
- Ако предпочиташ, можеш да получиш сумата с пощенски запис.
За целта трябва да попълниш формуляр за връщане, като предоставиш:
- трите ти имена по лична карта;
- точен адрес (град, пощенски код, улица/блок).
- Ако желаеш, можем да възстановим сумата за върнатите продукти под формата на ваучер за онлайн пазаруване в нашия магазин. Ваучерът ще бъде изпратен на имейла, с който е направена поръчката. Тази опция трябва да бъде изрично посочена във формуляра за връщане.
4.2. Връщане на суми при използване на ваучер или GIFT карта
- Ако цялата сума на поръчката е платена с ваучер, при връщане на продукти сумата ще бъде възстановена под формата на ваучер.
- Ако стойността на ваучера е по-голяма от стойността на върнатите продукти, сумата се възстановява под формата на ваучер.
- Ако стойността на ваучера е по-малка, се възстановява стойността на ваучера, а останалата сума се възстановява по начина, по който е направено плащането:
- при плащане с карта – по същата карта;
- при плащане в брой – по посочена от клиента банкова сметка или с пощенски запис.
5. Срок за възстановяване на суми, платени с карта или наложен платеж
- Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), SPORT DEPOT възстановява платената сума в срок до 14 календарни дни от датата, на която си упражнил правото си на връщане.
- Началната дата за този срок е датата, на която SPORT DEPOT е получил върнатата стока.
- SPORT DEPOT не носи отговорност за:
- неправилно попълнени данни по време на регистрация или във формулярите за връщане,
- забавяния, причинени от куриерските фирми, които могат да доведат до удължаване на срока за възстановяване или до други неудобства за теб.
6. Формуляр за връщане
Можете да изтеглите формуляра за връщане в PDF формат от линка по-долу.
Важно:
- Не предлагаме услугата „Замяна на продукт“ при онлайн поръчка чрез куриер.
- Можеш да върнеш стоката и да получиш обратно заплатената сума.
- Ако желаеш да закупиш нов продукт, трябва да направиш нова поръчка през сайта ни или мобилното ни приложение.
- Предлагаме възможност за замяна на продукт по онлайн поръчка на място в магазин – но само за продукт, който е наличен в съответния магазин.
7. Услуга „Преглед“ при получаване на пратка с Еконт
При получаване на пратка с Еконт, можеш да използваш услугата „Преглед“.
Тази услуга важи както за пратки, доставени до офис на Еконт, така и за доставки до адрес.
С услугата „Преглед“ имаш възможност да отвориш и разгледаш съдържанието на пратката (без да го пробваш) за срок до 15 минути.
При разрешен „Преглед“ служителят на Еконт отваря пратката в твоето присъствие, за да се увериш, че съдържанието отговаря на заявеното и че няма дефекти. Пробване или тестване на продукта не е разрешено.
Важни условия:
- Преди да прегледаш пратката, трябва да заплатиш таксата за обратна доставка (ако върнеш пратката).
- Ако приемеш пратката след прегледа, служителят на Еконт ще ти възстанови сумата за обратната доставка.
- Ако откажеш да приемеш пратката след прегледа, транспортните разходи за връщането остават за твоя сметка.
Изключения:
В следните случаи транспортните разходи за връщането са за сметка на SPORT DEPOT:
- получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
- грешката е по вина на SPORT DEPOT (например: объркан размер, цвят или артикул).
В тези случаи SPORT DEPOT ще възстанови и разходите за обратната доставка, след като върнатата стока бъде получена обратно в търговски вид.
Ако имаш нужда от помощ или съдействие, можеш да се свържеш с нас на телефон 0701 90009 или на [email protected].
Моля, изпрати твоята пратка към нас на адрес: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин.