Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

КАК ДА - ДОСТАВКА НА ОБУВКИ, ОБЛЕКЛА И АКСЕСОАРИ

ДОСТАВКА НА ОБУВКИ, ОБЛЕКЛА И АКСЕСОАРИ

Продуктите, които си поръчал от нашия интернет магазин, ще получиш чрез куриерска фирма SPEEDY, ECONT или ЕВРОПЪТ на посочения от теб адрес или офис на куриер.

Доставката на облекло, обувки и аксесоари - раници, чанти и портмонета, сакове, чорапи, шапки, шалове и ръкавици, чорапи и очила, на обща стойност над 90 лева е безплатна.

Цената за доставка на дрехи, обувки и аксесоари на обща стойност до 90 лева виж тук.

Стандартният срок за доставка до населено място на територията на България е 3 работни дни. Когато поръчката е регистрирана след 12:00 ч. или в неработен ден, отчитането започва от следващия работен ден. По време на големите сезонни разпродажби в SPORT DEPOT (януари/февруари/март и юли/август/септември/до 20 октомври, Black Friday) онлайн поръчките имат удължен срок на доставка. Средният срок на доставка през този период е до 7 работни дни, като в зависимост от натоварването и обема поръчки в някои случаи срокът на доставка е възможно да достигне до 14 дни.

Моля, имай предвид, че предлагаме продукти с удължен срок на доставка, като това е посочено в описанието в страницата на конкретния артикул.

SPORT DEPOT предоставя услугата Click&Collect за доставка на поръчани от sportdepot.bg обувки, дрехи и аксесоари в избран от клиента магазин SPORT DEPOT. Услугата Click&Collect е валидна за всички магазини SPORT DEPOT с изключение на магазините ни в Сливен, Кърджали, Банско и Боровец.

Можеш да се възползваш от услугата, ако съответната стока, която искаш да ти бъде доставена чрез нея, е платена предварително с дебитна/кредитна карта при поръчката в sportdepot.bg.

Стандартният срок за обработка на поръчките Click&Collect е до 5 работни дни.

Обувки, облекла и аксесоари, получени чрез Click&Collect поръчка, можеш да върнеш в срок до 30 дни от получаването в наш магазин. Сумата по отказана/върната Click&Collect поръчка може да бъде възстановена веднага в брой на касата на магазина. Или може да ти бъде възстановена по банков път или по платежното средство, с което е извършено плащането, в законоустановения срок до 14 дни.

Услугата Click&Collect не важи при поръчка на велосипеди, фитнес уреди, тежести, обемно спортно или туристическо оборудване, тенис маси и др. подобни.

След като направиш поръчката си, на електронната поща, с която си се регистрирал, ще получиш мейл с потвърждение. Ако имаш регистрация и профил в нашия интернет магазин, то можеш да видиш статуса на поръчката в секцията „Моите поръчки“ в профила си.

Ето и какво означава всеки от статусите на поръчката:

- Приета - поръчката е приета от нашия екип;
- Обработва се - поръчката е в процес на обработка;

Ако в процеса на обработка възникне проблем или липса на някой от артикулите, в срока за обработка на поръчката ще бъдеш уведомен на електронната си поща.

- Приключена - поръчката е обработена и ще бъде предадена на куриер;
- Анулирана - поради липса или проблем с артикул/артикули, който не може да бъде изпратен, поръчката е анулирана. В срока за обработка на поръчката ти ще бъдеш уведомен по имейл.
- Delivered - поръчката е доставена в посочения от теб магазин SPORT DEPOT – важи за услугата Click&Collect

Ако имаш профил в нашия интернет магазин, то номерът на товарителницата ще се генерира автоматично в секцията на поръчката при приключването и предаването ѝ на куриер.

Използвайки номера на товарителницата, можеш да проследиш поръчката в сайта на куриера.

Не, не можеш. Изключение се допуска единствено за поръчки, платени своевременно с дебитна или кредитна карта. Ако случаят с твоята поръчка е такъв, моля, свържи се с нас на телефон 0701 90009 или ни пиши на имейл [email protected]. Ако поръчката ти не е платена своевременно с банкова карта, моля, запознай се с останалите възможности, които предлагаме.

Можеш да анулираш поръчката си в рамките на деня, в който е направена. За да го направиш, свържи се с нас на клиентския телефон 0701 90009, или ни пиши на имейл [email protected]. Можеш също така да вземеш поръчката си и в рамките на 30 дни да прецениш дали искаш да задържиш продуктите. В противен случай можеш да ни ги върнеш за наша сметка. Какви са условията за връщане на облекло, обувки и аксесоари можеш да видиш в създадената секция.

При получаване на пратка с Еконт, всеки клиент може да се възползва от услугата „Преглед“. Услугата важи не само в офисите на Еконт, но и при доставка до адрес.
С услугата "Преглед", можете да отворите и прегледате съдържанието на пратката (без да го тествате) в рамките до 15 минути. При разрешен "Преглед", служителят на Еконт, предаващ пратката има ангажимента да отвори пратката в присъствието на получателя с цел последния да провери съдържанието на продукта и наличието на дефекти, без правото да го тества.

Преди да прегледате пратката е нужно да заплатите стойността на куриерската услуга по обратното й връщане.

В случай че приемете пратката след като сте извършили прегледа, служителят на Еконт ще Ви възстанови надвзетата сума по обратната куриерска услуга.

В случай че откажете да приемете пратката след като сте извършили прегледа, транспортните разходи за връщането са за ваша сметка.

В случаите когато:
• получената стока явно не съответства на заявената в поръчката
• грешката е настъпила по вина на SPORT DEPOT (объркан размер, цвят, артикул и др.)

SPORT DEPOT ще поеме разходите и ще ви възстанови сумата, която сте заплатили за обратната куриерска услуга след като върнете обратно стоката към нас и търговския й вид не е нарушен.