Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Гаранция

 


I. Гаранционни условия


 

 

Удължена гаранция се получава при покупка на определени стоки и доплащане 10% от стойността на продукта.

Списък със стоките, за които може да ползвате удължена гаранция, може да получите от нашите консултанти.

При получаване на удължена гаранция получавате бонус – услуга „Безплатен монтаж“ за градовете София, Пловдив, Варна, Русе, Стара Загора.

 

 

(чл. 119) Търговската гаранция на всички стоки на Спорт Депо АД не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от чл.112-чл.115 и независимо от търговската гаранция, Спорт Депо АД отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112-чл.115:

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба в рамките на 30 дни, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
След изтичане на този срок, потребителят има право да претендира за възстановяване на заплатената от него сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока.

Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Когато потребителят не е удовлетворен от привеждането на потребителската стока с договора за продажба, той има право на избор между една от следните възможности:
1. възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената;

Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

Спорт Депо АД е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на 2 години, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Потребителят може да претендира за несъответствие на стоката с договореното в срок от 2 години, считано от покупката на стоката.


II. Връщане на стока 14дни


 
Клиентът има право в срок от 14 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикулиq закупени през сайта на "Спорт Депо". "Спорт Депо" възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
-получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
-грешката е настъпила в резултат на наша вина;

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр. София 1766, ул. Васил Радославов 6, Бизнес Парк София, сграда Спорт Депо, Интернет магазин. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от "Спорт Депо" АД електронен адрес за кореспонденция в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката, телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката.

2.1.2. Стоката НЕ трябва да бъде използвана, да е в добър търговски вид, с оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "Спорт Депо" АД – фактура и гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. При връщането на стоката тя задължително трябва да бъде пакетирана в плик на съответната куриерска фирма или друга здрава полиетиленова опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Върху оригиналната опаковка на стоката - кутия или плик на продукта, НЕ трябва да бъдат залепвани никакви материали, тиксо, товарителници и други подобни, които да нарушават целостта и търговския вид на оригиналната опаковка!!!

2.1.4 Когато връщането на продукт е за сметка на "Спорт Депо" АД, това става задължително с куриерска фирма СПИДИ или ЕКОНТ, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

2.2. Клиентът има право да върне получените артикули във всеки един от магазините на "Спорт Депо" с изключение на магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Созопол и Хасково. Връщането на артикулите и възстановяването на сумата се допуска при спазени условия от т.2.1.2.

Условия за замяна на стока, закупена във физически магазини СПОРТ ДЕПО

Замяна на стока може да се извърши в 14-дневен срок от датата на закупуване!
 
3.1. Изисквания за стоката при замяна:
• Клиентът трябва да предостави покупен документ.
• Стоката трябва да е в добър търговски вид.
• Стоката трябва да е с всичките етикети, с които е закупена.
• Стоката трябва да е в оригиналната опаковка, която от своя страна трябва да е без никакви нарушения.
 
3.2. Опции за замяна:
• Замяна за същия модел артикул (друг номер, цвят и т.н.).
• Замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока (като клиентът доплаща разликата).
• Възстановяване на заплатената сумата под формата на ваучер (GIFT CARD).
• Препоръки: Когато закупите обувки (от всякакъв тип), обуйте ги вкъщи и ги поносете 15-20 мин. С тази процедура, първо, разбирате дали избраният от Вас модел и размер са подходящо подбрани, и второ, ще запазите търговския вид на обувката за евентуална замяна.

 

III. Рекламации


 

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация (да упражни правото си на гаранция) в срок от 2 години.

Потребителят може да предяви рекламацията си във всеки един от търговските обекти* на Спорт Депо АД при предоставяне на покупен документ.

След като заявката за рекламация бъде обработена от Спорт Депо АД и се провери дали действително гаранцията покрива тази стока, тя ще бъде поправена, заменена или ще подлежи на възстановяване на заплатената сума, съгласно настоящите условия. Срокът за обработка на рекламацията е до 30 дни.

Спорт Депо АД запазва правото си да не удовлетвори рекламации, за които след обработката им е установено, че не попадат в обхвата на законовата гаранция. Съответните ще бъдат върнати на клиента за сметка за Спорт Депо АД с Констативен протокол за отказ със становище.

Преди да върнете продукт за рекламация прочетете този текст.
Помнете, че нямате основание за рекламация при:
  • Дефекти, причинени от интензивно и естествено износване на продукта.
  • Триене на тъкани при което е възможно да се получи изнищване за влакна, но това не се счита за производствен дефект.
  • Механична повреда (при удар в твърд или остър предмет).
  • Неправилно подбран размер или модел на обувката (размерните таблици в сайта са ориентировъчни и са предоставени от производителя).
  • Суха, напукана и избеляла (при велурени обувки) кожа, вследствие на липса или неправилна грижа за обувките.
  • Нарушена функция на мембраната, поради неправилна поддръжка.
  • Пропускане на вода при артикули без водоустойчива мембрана.
  • След самостоятелно нанесени поправки.
  • Използване не по предназначение или неправилна употреба на продукт.
  • Неспазване на инструкциите за пране/почистване, механично пране на обувки.
  • Неправилно изпиране, избледняване поради детергенти и неспазване на указаната за съответния продукт процедура за сушене, неправилно изпиране и сушене на артикули с естествен пух и др.
  • Грешна температура на гладене.
  • Външни фактори като деформации и разлепване възникнали при сушене на обувките до печки, радиатори и в сушилни машини.
  • Използване на 2 бр. стелки, което намалява обема на обувката и причинява търкане на пръстите в мембраната и води до нейното протъркване.
 При проявата на повече от един дефект забавянето при подаване на сигнал за рекламация може да бъде считано за нефабричен дефект.
*Изключение са магазините ни в Сливен, Боровец, Банско, Созопол и Хасково

 

.