Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

SPORT DEPOT с емоционална кампания, в която са ангажирани различни посланици на марката

По случай 25-годишнината ни подготвихме специална кампания, в която представяме лицата на SPORT DEPOT - вдъхновяващи атлети и посланици на световнодоказани брандове. Ние искрено се гордеем с тях и сме благодарни, че имаме честта да работим заедно. 

Кампанията е част от глобалната кампания WELCOME HOME на SPORT 2000 с емоционални послания, която представя бранда като мястото, където всеки спортист може да се почувства у дома. Кампанията постави началото и на новия глобален brand claim на марката – HOME OF EXPERTS („Домът на експертите”) 

В кампанията в България участват различни спортни лица, които са посланици на SPORT DEPOT – партньор на SPORT 2000 International за България и Гърция.

„Решихме да ангажираме нашите бранд амбасадори в тази наистина много емоционална кампания, и да създадем комуникация на локално ниво, в която да бъдем припознати като мястото, където всеки атлет може да се почувства у дома. Ние бяхме първата държава от групата на SPORT 2000, която стартира глобалната кампания WELCOME HOME на местно ниво. Получихме голямо признание за това, и на няколко глобални маркетинг конференции бяхме давани като best practices примери. Заслуга за това има целият маркетинг екип, който управлявам, и съм им искрено благодарен за подкрепата, която оказаха“, споделя Иво Тодоров, маркетинг директор на SPORT DEPOT.

Чрез новата си кампания SPORT 2000 представи и започна да налага единна идентичност на марката във всички страни от групата на SPORT 2000 за първи път в своята история. Целта е да се постигне висока емоционална ангажираност с марката и устойчиво повишаване на познаваемостта. Маргит Госау, главен изпълнителен директор на SPORT 2000 International, и Майк Кербаж, ръководител на маркетинга в SPORT 2000 International, говорят за предисторията и дават представа за новата кампания.

WELCOME HOME е първата международна кампания на SPORT 2000. Какви са целите? 

Маргит Госау: Кампанията е част от работата по изграждане на новата брандинг стратегия, която започнахме преди три години. За първи път в нашата история, ние позиционираме SPORT 2000 във всички страни, където нашата спортна група за продажби на дребно е активна, като създаваме единна идентичност на марката, използвайки кампанията WELCOME HOME и лансирайки новия слоган: HOME OF EXPERTS („Дом на експертите“). Това ще засили позицията на SPORT 2000 в международен план, като същевременно ще увеличи видимостта на марката в много страни. Кампанията показва какво представляваме ние от SPORT 2000: страст към спорта, истинска експертиза, съвети от експерти, иновация и човешко отношение.

SPORT 2000 е „Домът на експертите“. Как хората възприемат това послание? 

Маргит Госау: Искаме да вдъхновим хората да изпитат енергията и емоцията на спорта и да се ангажират със спортисти от всички нива на опит. Това е точно това, което експресивният визуален език на кампанията, фокусиран върху ядрото на марката With a Human Touch, носи на клиента. 

„Дом” е фокусът на новата кампания. Откъде идва това и какво асоциира SPORT 2000 с „дом”? 

Маргит Госау: Предизвикателството беше да се разработи международна кампания, с която всяка държава от групата на SPORT 2000 да се идентифицира. Намерихме идеалния общ знаменател в значението на думата „дом“. В SPORT 2000 International, ние свързваме „дома“ с нашата уникална позиция в спортната индустрия за търговия на дребно. Заедно с най-големите световни спортни марки ние сме домът на спорта и всички, които обичат спорта. Нашите търговци и дилъри в различните държави, всички, които са експерти в своята област, са като у дома си в нашата група и всеки, който влезе в някой от нашите магазини, усеща това.

Особено при международна кампания на марката е важно посланието да бъде правилно разбрано във всяка страна. Как се уверявате в това? 

Майк Кербаж: Кампанията е адаптирана към конкретни страни, за да сме сигурни, че нашето послание ще достигне до всяка от тях. Слоганът „Добре дошъл у дома“ и слоганът на марката „Дом на експертите“ могат да бъдат преведени на националния език на всяка страна, както и да се запазят на английски, ако маркетингът в конкретната държава прецени това. В Австрия, например, ще бъде Wo Profis zuhause sind („където професионалистите са у дома“). Това също подкрепя нашето твърдение, че въпреки нашите силни връзки, ние можем да действаме индивидуално във всяка държава от групата на SPORT 2000.