PUMA предопределя правилата: Нова стратегия и позициониране на бранда с кампанията „GO WILD“

Херцогенаурах, 20 март 2025 г. – Международната спортна компания PUMA обявява старта на най-голямата си глобална кампания досега - „Go Wild“ – която бележи еволюция в идентичността на бранда, затвърждава неговата отдаденост към преосмислянето на спорта и създава основа за дългосрочен и устойчив растеж.

PUMA представя нова визия за спорта, която е съобразена с очакванията на новото поколение и вкоренена в историята на компанията, където спортът е форма на себеизразяване, източник на удоволствие и средство за изграждане на социални връзки. С това PUMA стартира мащабна стратегическа инициатива, позиционирайки се на пресечната точка между своето ДНК, своето наследство и амбициите на новото поколение потребители с „Go Wild“.

„Go Wild“ е най-голямата маркетингова инвестиция на PUMA до момента и бележи дебюта на обновеното ДНК на бранда, с 40% увеличение на маркетинговите разходи спрямо 2024 г. В свят, в който спортът често е свързан само с постиженията, PUMA се откроява с различна визия. Обновеното ДНК на бранда резонира дълбоко с младите поколения, особено с Gen Z, които търсят смайващи преживявания, социални връзки и удоволствие от спорта.

Повече от просто стремеж към постижения, PUMA иска да вдъхнови хората да отключат своята вътрешна енергия чрез спорта. Улавяйки човешкия инстинкт, който всички изпитваме при спортни активности, PUMA се стреми да разшири глобалното си присъствие и да изгради по-силни връзки със своята аудитория.

„PUMA винаги е въплъщавала тази визия – от вдигнатия юмрук на Томми Смит през 1968 г. до експлозията от радост на Юсейн Болт през 2008 г. Вярваме, че величието започва със смелостта да бъдеш себе си, а тази философия винаги е била водеща за PUMA, като днес намира още по-голям отклик сред младите поколения“, казва Ричард Тесие, Глобален Вицепрезидент Brand and Marketing в PUMA. „С кампанията „Go Wild“ правим първата крачка към още по-добра връзка с нашата аудитория, като първата глава е фокусирана върху бягането с наистина уникален и разчупен подход“.

Кампанията стартира с акцент върху бягането, базирана на позитивните реакции от аудиторията в тази сфера и на убеждението, че бягането е най-добро, когато преследваш усещането за еуфория – PUMA отключва енергията вътре в теб, за да постигнеш този връх.

„Започнахме с разбирането, че бягането дава усещане, несравнимо с нищо друго. Колкото и трудно да е, никога няма да съжаляваш за едно бягане“, казва Жюли Легран, Старши Директор Global Brand Strategy and Communications в PUMA. Кампанията „Go Wild“ е разработена след най-голямото потребителско проучване в историята на бранда, което разкрило ясно пространство на пазара за PUMA – където представянето среща радостта – неизследвана територия, която PUMA е уникално позиционирана да заеме.

За старта на кампанията PUMA представя видеото „Go Wild“, което е посветено на бегачите и тяхното преживяване на „runner’s high“ – прилив на щастливи хормони, отделяни по време на физическа активност. Видеото „Go Wild“ се отдалечава от традиционното показване на атлети и знаменитости и вместо това празнува ежедневния бегач – тези, които стават рано за бягане, които тичат с кучето си, новите майки или бягането като социална активност. Предварителните тестове потвърждават огромния потенциал на кампанията: САЩ, Китай и Германия я класират в топ 5% на най-ефективните реклами, водещи до продажби, а други пазари я поставят в топ 25% на най-успешните кампании.

След старта кампанията ще продължи през 2025/26 г., като ще насочва вниманието към различни спортни сегменти, включително баскетбол и футбол, и ще се възползва от ключови глобални спортни събития. За да поддържа посланието „Go Wild“, PUMA ще стартира серия от съдържание, което ще обяснява концепцията чрез историите на своите посланици. От Томми Смит през 1968 г. и Юсейн Болт през 2008 г. до Мондо Дуплантис през 2024 г. – себеизразяването чрез спорта винаги е било в основата на посланиците на PUMA. Те най-добре знаят какво означава да „Go Wild“ – те са нашите „Диви“.

Открий продуктите от колекцията за бягане на PUMA, вдъхновени от посланието „Go Wild” в магазините на SPORT DEPOTонлайн и в мобилното приложение. Освободи енергията си и се отдай на удоволствието от движението.