REEBOK представя новото превъплъщение на технологията Pump – ZPump Fury
Световният пионер при фитнес иновациите Reebok представя най-новото си поколение обувки за бягане ZPump Fusion. Маратонките внасят революционни нововъведения в легендарната технология Pump – нова патентована конструкция, запълнена с въздух, която обгръща стъпалото и приема индивидуалната му форма за перcонално усещане и стабилност. Това са обувки, които се нагаждат към вас, а не обратното.
Технологията Pump:
Още с появата си преди 25 години иновативната технология Pump прави революция на пазара за спортни обувки и продължава да го прави и до днес. Pump преминава през поколенията, за да се превърне от легендарна обувка в един от флагманите на категорията за бягане. В началото, поставено през 1989 г., технологията е използвана в баскетболни маратонки, а след това се пренася в обувки за тенис, бягане и аеробика, както и много други категории през 90-те. Кулминацията в развитието на технологията е моделът InstaPump Fury, първият с цялостна външна конструкция, която позволява напомпване за по-прецизна поддръжка и напасване към стъпалото. По този начин InstaPump Fury подготвя сцената за най-новото превъплащение на Pump технология – ZPump Fusion.
Премиерата на ZPump Fusion е подкрепена от зашеметяващата глобална медийна кампания “Pump To Fit”, която ви пренася в сурова урбанистична обстановка. Метафоричните послания на кампанията акцентират върху преимуществата на обувките, а технологията Pump се превръща в същински култ.
„ZPump Fusion е обувка, която се справя с препятствията при всяко багане. За кампанията се фокусирахме върху агресивното градско бягане, затова и урбанистичната обстановка доминира във визуалното й оформление. Метафоричните послания са комбинирани със сурова визия и минимален текст, за да олицетворим подвижността, скоростта и увереността, които бегача изпитва, носейки ZPump Fusion. Развълнувани сме от премиерата на новото поколение Pump, и с нетърпение очакваме реакциите по света”, заявява Йан Мартин, вицепрезидент глобални маркетинг комуникации в Reebok.
Метафоричните послания се превръщат в реалност благодарение на скоростната и енергична телевизионна реклама “Pump To”. В 30 и 60-секундните клипчета бегачът тича по задните улици на Лос Анджелис, а посланията ‘Pump To _____’ оставят празно поле за вашата собствена интерпретация.



