Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

„Home Of Experts“: SPORT 2000 с ново рекламно послание и глобална бранд кампания

През 2022 г. SPORT 2000 International анонсира ново рекламно послание и стартира международна бранд кампания. За първи път в своята история компанията за търговия със спортни стоки ще представи единен имидж във всички държави, в които оперира. Слоганът на кампанията е „Welcome Home“. С него SPORT 2000 се позиционира като дом на спорта.

Целта на глобалната бранд кампания е по-ясно да дефинира позицията на международната група за търговия със спортни стоки и да увеличи популярността на марката SPORT 2000 във всички държави. 

„Какво е „дом“? е главният въпрос, на който новата бранд кампания цели да отговори. Домът е твоят живот. Домът е твоето работно място. Домът е твоето лично място за спорт. Но също така домът е чувството за сигурност и спокойствие. Място, с което всеки може да се идентифицира. Думата „дом“ рефлектира нашата уникална позиция в спортния ритейл: SPORT 2000 е мястото, което предлага експертни съвети с усет към всеки човек“, споделя Маргит Госау – изпълнителен директор на SPORТ 2000 International и SPORT 2000 GmbH, обобщавайки фокуса върху новата кампания „Home of Experts“. 

Маргит Госау – изпълнителен директор на SPORТ 2000 International и SPORT 2000 GmbH

Заедно с най-престижните спортни брандове по света SPORT 2000 е домът на спорта и на всеки, който обича спорта. „Като една от най-големите спортни ритейл компании искаме да сме сигурни, че представяме единен имидж с нашата нова бранд идентичност. Стремим се да комуникираме нашите ценности: страст към спорта, истинска спортна експертиза, експертни съвети и иновации с усет към човека.“, подчертава Госау.

SPORT 2000 се стреми да предлага на клиентите си отлична консултация, съобразена с техните нужди, независимо от тяхната възраст, пол, произход, религия или спортни способности. „Целта ни е да вдъхновяваме хората да изпитват енергията и емоцията от спорта и да ги срещнем с атлети от всички нива и с всякакъв опит“, допълва Гозау. Емоцията от спорта във всичките ѝ форми ще бъде комуникирана чрез въздействащи визуализации, които се фокусират върху основния аспект на имиджа на марката „С усет към човека“. Новата бранд кампания ще бъде представена чрез разнообразна маркетингова комуникация в различни медии, а също и чрез рекламни визии, поставени в търговски и спортни центрове.

Майк Кербаж - ръководител на маркетинга на SPORT 2000

SPORT 2000 стартира с подготвителен период на кампанията през есента на 2021 г. в България, Гърция и Нидерландия. „Получихме страхотни отзиви за новата кампания, както от нашите ритейлъри, така и от нашите партньори. Всички останали държави от групата на SPORT 2000 ще се присъединят поетапно към кампанията през годината“, споделя ръководителят на маркетинга на SPORT 2000 Майк Кербаж.

Майк Кербаж - ръководител на маркетинга на SPORT 2000

SPORT DEPOT е сред първите, които стартираха кампанията „Welcome home“ и налагането на новия слоган „Home of Experts“, а новият SPORT DEPOT MEGA STORE e първият и единствен до момента магазин, проектиран изцяло по най-новата ритейл дизайн концепция на SPORT2000, която предстои да бъде въведена в цяла Европа. 

В момента магазини по новата концепция се изграждат в градове като В момента магазини по новата концепция се изграждат в градове като Antwerp, Белгия; Merksplas, Белгия; Dornbirn, Австрия; Rotterdam, Холандия; Untermain, Германия. 

„Бяхме много горди, че SPORT 2000 се довери именно на SPORT DEPOT, давайки ни възможност да сме първата държава, която да започне да налага новото послание. Планът, който представихме беше одобрен и даден като пример за omnichannel кампания на всички останали държави от групата. Направихме много с всеобщите усилия на целия екип и най-доброто предстои.“, коментира Иво Тодоров, маркетинг директор на SPORT DEPOT.