Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

KETTLER ПЕЧЕЛИ ПОРЕДНАТА СИ НАГРАДА

KETTLER спечели две награди на тазгодишното издание German Brand Award 2019 конкурс за успешно управление на марката.

В категорията за "Отлична марка" KETTLER е награден в раздела "Деца & играчки".

"Ние сме изключително доволни от тази награда и я считаме като заслуга за нашата дългогодишна стратегия в компанията. В допълнение към бранд иконата Kettca ние разработихме гама от играчки, които благодарение на своя атрактивен външен вид и спортен стил помагат на децата да се наслаждават на упражненията, казва Тим Даргел, маркетинг ръководител в Kettler Freizeit GmbH.

Също така производителят на стоки за свободно време от Ense-Parsit /Германия/, бе награден в категорията Special Mention от журито. Тим Даргел приема наградата "Корпоративна марка на годината" като много специално отличие за компанията KETTLER:

„Да бъдем избрани като най-добрата корпоративна марка означава много за нас. Това показва, че сме на прав път с иновациите си. Нашата марка вижда себе си като бранд за свободно време, който винаги поставя на преден план нуждите на потребителя."

Инициирана от Германския съвет за дизайн, който е и институцията за бранд и дизайн в Германия, наградата German Brand Award се дава за успешено управление на марка.

Награждаването за успешен бранд мениджмънт е разделено на два конкурса: "Отлични марки" удостоява най-добрите продукти и корпоративни марки в индустрията и "Отлична стратегия и създаване на марката“ признава най-силните кампании, концепции и стратегии в отделните специализирани дисциплини.

Наградата се присъжда от независимо жури от взискателни експерти в различни компании, консултанти, агенции, експерти от услугите и науката. Участниците се оценяват според обективни критерии, индивидулани специфики на марката, отличаването от конкуренцията и приложимостта им в целевата група. За управлението на бранда се взима под внимание и характеристики като устойчивост, степен на иновации и приемственост. Факторите като качеството на дизайна на марката, наличността, съпоставянето на резултите и икономическият успех също играят решаваща роля в процеса на оценяване.

С повече от 1 250 заявления за участие от 19 страни конкурсът за успешно управление на марката German Brand Award 2019 получава голям международен отклик през 2019.

Повече информация можете да намерите на: www.kettler.de, във Facebook и Instagram. Вижте тук и разнообразния асортимент на KETTLER, който може да откриете в магазините SPORT DEPOT и онлайн.