Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Облекло и екипировка за ски? С новия бранд SCOTT изборът ти в SPORT DEPOT е по-богат

Брандът SCOTT създава спортни стоки повече от 60 години с поглед към иновациите, с дизайн и технологии за комфорт и оптимално представяне, с внимание към детайла. Сред тях са и облекла и екипировка за зимни спортове.

SCOTT вижда своята мисия в това да предоставя на хората дрехи, обувки и екипировка, които да ги вдъхновяват да предизвикват себе си. И знае, че при създаването на продуктите също както и към амбициозните цели в спорта преки пътища няма.

Можеш да намериш продукти SCOTT в магазините ни в столицата SPORT DEPOT MEGA STORE и SPORT DEPOT Младост, а каски и маски SCOTT - и в други обекти от нашата верига. 

Всички продукти SCOTT, които предлагаме, са на един клик разстояние от теб онлайн на sportdepot.bg.

Историята на SCOTT започва през 1958 година и началото е поставено именно на пистите. Брандът се ражда от иновации, които променят ски щеките. Талантливият инженер Ед Скот е любител на ските и състезател. Той създава алуминиеви ски щеки, които заменят произвежданите дотогава от бамбук и стомана. Изобретението дава летящ старт на бранда и го позиционира сред лидерите в технологичните продукти за зимни спортове. А визията на създателя на Scott за иновации и качество се превръща в крайъгълен камък на философията на бранда.

Марката се развива, дебютира и остава на нови пазари, насочва се и постига успехи в моторните спортове и колоезденето, а от 2006 година произвежда и обувки за бягане. Но за да сме в тон със сезона, ще се фокусираме върху зимните спортове.

В началото са щеките Scott, а 40 години след тях – през 1998 година, компанията започва да произвежда и ски. Година преди това се появява и линията ски облекло, което носи логото на бранда. През 2004 година SCOTT печели европейска награда за своята каска, разработена в сътрудничество с Biomex® Protection, в която акцент е комфортът.

Ските Crusair се появяват за първи път на пистите през 2009 година и бързо печелят сърцата на любителите на фрийрада. Те са с карбонова рамка, „сандвич“ конструкция от пластове дърво с канали, като ските са леки и стабилни.

През 2013 година SCOTT представя ски маска със система за смяна на плаките бързо и лесно без да се докосва повърхността им. Простичкото и надеждно решение е отличено. 

В Scott са уверени, че онези, които ползват продуктите на бранда, са също като хората, които стоят зад него през годините – те знаят, че съвършенството е недостижимо, но няма по-голяма тръпка от опитите да го достигнеш.

И какъв по-вдъхновяващ пример от Чарли Френч – неуморен иноватор, инженер от аерокосмическата промишленост, който развихря своя гений и стои зад не е едно и две от достиженията на SCOTT и на индустрията като цяло през годините. Френч също така е и страстен атлет, участник в редица спортни прояви и състезания дори след като прехвърля 80-тата си година.

По повод последния юбилей на бранда Френч, по онова време над 90-годишен, обяснява простичко нововъведенията, които компанията прави през годините: „Искахме нещата да работят по-добре“. И дава пример - в продължение на две десетилетия Scott предлага на пазара един модел ски очила, защото е убедена в характеристиките на продукта. Върху иновативните ски щеки екипът също работи в продължение на години, за да достигне оптимално представяне и комфорт. Връщайки се в спомените си, Френч отбелязва, че хората, които разработват продуктите, също ги ползват и са въвлечени в общата цел – да ги подобряват.

Вероятно и затова от компанията са лаконични, че целят да дадат на любителите на различни спортове оборудване, с което да се насладят на любимите моменти. В SPORT DEPOT можеш да намериш ски щеки, ски каски и маски, както и ски облекла SCOTT. Сред тях са и дрехите за ски туризъм и фрийрайд от серията Explorair, която е за онези, които обичат красотата на природата през зимата и я преоткриват при своите активности на открито.

В SCOTT вярват в амбициите, страстта и отдадеността на спорта толкова, колкото отдават значение и на дизайна, иновациите и технологиите.