- високоефективни модели, създадени за жените, които разнообразяват тренировките си
- Флорални и геометрични принтове, вдъхновени от Stella McCartney, с които никой не остава незабелязан - преди, по време на и след всяка тренировка
- Вдъхновена от дамите, световни посланици на adidas, сред които Дуа Липа, Карли Клос, Шей Мичъл, Хана Бронфман, Гарбине Мугуруса
adidas представя класическа спортна колекция, създадена за всички дами: за йога класовете по време на изгрев, за зареждащите високо интензивни интервални тренировки (HIIT), както и за времето между двете. Вдъхновена от жените атлети, част от световната мрежа на adidas, Statement Collection предлага забележителни сетове, създадени за дамите, които разнообразяват тренировките си и изискват висока ефективност от облеклото си – точно толкова многостранна, колкото са и самите те.
Колекцията включва спортни бюстиета, клинове, якета, обувки и аксесоари, насърчаващи смелите съчетания, подходящи както за навън, така и за залата. Флоралните и геометрични принтове, вдъхновени от Stella McCartney, са в основата на динамичния дизайн и стилната визия, а охлаждащите материи допринасят за високите резултати, независимо какъв е видът на тренировката.
Спортното бюстие “Don’t Rest” е един от ключовите продукти, част от колекцията Statement Collection:
Средна поддръжка до размер на чашка С
Оптимална поддръжка за изключителна стабилност
Класически, атлетичен силует с изрязан спортен гръб
Съчетанията в колекцията са вдъхновени от Дуа Липа, Карли Клос, Шей Мичъл, Хана Бронфман, Гарбине Мугуруса. Като жени, които предприемат различни подходи за ефективно трениране, техните прозрения и идеи са перфектната основа за разнообразна селекция от модели, обединени в постигането на отличителен и креативен тренировъчен гардероб.
Жозефин Аберг, Вицепрезидент Дизайн adidas Training, каза: “Жените водят световното фитнес движение, като изоставят рутината и избират многостранния подход към тренировките без да правят компромиси със стила. Именно това отношение вдъхнови класическата колекция, която дава възможност на жените да изглеждат добре от момента, в който излязат навън, през цялото време, докато протичат най-интензивните им тренировъчни сесии, и след това.
Тази изразителна колекция се характеризира с живите цветове и отличителни принтове, които са в хармония помежду си, за постигането на оптимален фитнес гардероб със смел дизайн - точно толкова смел, колкото са и те.“
Относно adidas
adidas Group е световен лидер в индустрията за спортни стоки, предлагайки широк набор от спортни и лайфстайл обувки, облекло и оборудване чрез марките си adidas, Reebok, TaylorMade. С централа в Херцогенаурах, Германия, групата осигурява работа на повече от 56 888 души по целия свят и има продажби на стойност от около 21.2 милиарда Евро през 2017 г.