"> "> ">
Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това. Запознайте се с Политиката за използване на бисквитките.

Сервизно обслужване


Правила за доставка на уред

Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви за направената покупка от верига магазини SPORT DEPOT!

Моля внимателно да се запознаете с настоящите правила за доставка на уреди, закупени от SPORT DEPOT!

  1. Доставката на уред(и) е безплатна услуга за клиента за уреди над 200 лева само в рамките на града, откъдето е закупена стоката. Също закупени тежести над 200 лв. се доставят безплатно.
    1. 1.   За уреди с марка KETTLER, NordicTrack и Orion Fitness доставката и монтажът за София, Варна, Пловдив и Стара Загора са безплатни.
  2. SPORT DEPOT прави безплатна доставка до входа на жилищната сграда на клиента.
  3. Доставката и монтажът на закупен уред се извършват до 3 работни дни от датата на покупка (от понеделник до петък), в работно време от 10.30 до 17.00 часа, като клиентът се информира ден преди доставката за час на посещение от Сервизен отдел-SPORT DEPOT.
  4. SPORT DEPOT не носи отговорност за скрити транспортни дефекти. Клиентът е длъжен при предаването на стоката да направи оглед за видими дефекти и рекламация в присъствието на служител.
  5. Клиентът заплаща такса хамалогия, когато уредът не може да бъде транспортиран (качен) до вратата на дома му посредством асансьор или до трудно достъпни места (таванско помещения, мази, вити стълби и др.)
  • Такса за качване на всеки етаж за уреди е 10.00 лв.;
  • Такса къща, партер и друг тип жилищна сграда, която няма асансьор - 30лв.
  1. Клиентът заплаща услуга монтаж на фитнес уред по ценоразпис, когато стойността на покупката е под 1000 лв., и клиентът желае монтаж.
  2. За уреди с цена над 1000 лв. монтажът е безплатен.

"ЦЕНОРАЗПИС НА УСЛУГИ МОНТАЖ, ИЗВЪРШВАЩИ СЕ В СЕРВИЗИ SPORT DEPOT”

  Вид услуга: Цена / лв.
1 Монтаж велоергометър 30.00
2 Монтаж бягаща пътека 40.00
3 Монтаж специализиран уред 30.00
4 Монтаж комбиниран уред 50.00
5 Монтаж тенис маса 50.00
6 Монтаж шведска стена 40.00
7 Монтаж барбекю 60.00
8 Такса пренос уред (хамалогия)

10.00 лв. на етаж

Такса къща, партер и друг тип жилищна сграда, която няма асансьор, е 30 лв.

9 Транспорт (извън рамките
на населеното място с търговски обект SPORT DEPOT)
0.50 (за км)

Монтажът на всички спортни уреди е ПРЕПОРЪЧИТЕЛЕН, не задължителен. Необходимо е клиентите да се придържат към подробната инструкция за сглобяване.

Посочените цени са с включен ДДС и са валидни при сглобяване на уреда в рамките на града, където се намира търговският обект. При монтаж извън града на търговския обект условията за сглобяване се договарят допълнително.

При повреда, възникнала вследствие на неправилен монтаж или ползване, разходите по ремонта се заплащат от клиента.

Сервиз SPORT DEPOT

Горе

Политиката на обслужване на клиентите и процедури

Сервиз SPORT DEPOT е помощно звено от веригата SPORT DEPOT. Сервизните бази са разположени в над 10 града в цялата страна, като най-големите бази са в градовете София (Централен сервиз), Варна и Пловдив.

Предлаганите услуги от Сервиз SPORT DEPOT са:

- Монтаж на предлаганите от фирмата уреди.

- Безпатна доставка на уред в рамките на населеното място с магазин SPORT DEPOT.

- Гаранционно и следгаранционно обслужване на предлаганите от фирмата уреди.

- Монтаж-демонтаж и преместване на фитнес уреди.

Политиката на SPORT DEPOT и в частност на Сервизният отдел е да се стреми да извършва доставките и монтажите на уредите в рамките на 3 работни дни, като в повечето случаи се съобразява и с желанието на клиента за часа на посещението (в рамките на работният ден). Гаранционното и следгаранционното обслужване се извършва в рамките на 7 работни дни.

Въпроси, свързани с обслужване на клиенти

Може ли да посетим клиент на адрес, без да носи уреда до сервизна база?

Да, сервизните техници могат да посетят клиент на адрес за отстраняване на проблем.

Може ли да транспортираме уред от адрес на клиент до серизен център, където да се извърши ремонтът?

Да, предлагаме услуга от врата до врата – вземане на уред, ремонтиране и връщане на клиента.

Задължително ли е уредите, закупени от клиент, да се монтират от Сервизен отдел, за да важи гаранцията?

Не, монтажът на уреда е препоръчителен, а не е задължителен.

Дължи ли клиентът пари, когато има проблем с уреда и той е в гаранционнен срок?

Не, клиентът не дължи никави пари, свързани с транспортирането на уреда и процесите, свързани с отстраняването на проблема.

Горе

Връзка със Сервизен отдел

SportDepot

Сграда Спорт Депо, Бизнес парк София,
София 1766
тел.: 02 401 65 07, факс: 02 401 65 45
моб. тел: 089 677 52 97
/Моля не звънете в Сервизния отдел с търговски въпроси или с въпроси къде се намира пратката ви. Благодарим ви!/
e-mail: [email protected]
www.sportdepot.bg

Горе